עמוד 1 מתוך 1

קערות..

הודעהפורסם: 13 ספטמבר 2008, 18:01
על ידי iavihay
ברוש בקוטר 38 ס"מ

Re: קערות..

הודעהפורסם: 13 ספטמבר 2008, 19:55
על ידי Pini Gold
ככה בדיוק הופכים עבודת חריטה לאומנות.
דגש על עיצוב. פרופורציה עם משמעות. ותגמיר.
אני מוריד את הקערה, סליחה, את הכובע, מהראש לכבוד זה.