ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראלhttps://www.nagaroot.com/forum1/
https://www.nagaroot.com/forum1/viewtopic.php?f=5&t=11411
bas bablun כתב:מגניב, איך חרצת את האותיות? ב-CNC או עם ראוטר?יפה מאד!מה המשמעות של השם?