עמוד 1 מתוך 1

פוליש ווקס להברקה לאחר חריטה..

הודעהפורסם: 07 יוני 2008, 19:47
על ידי iavihay
מוטב מאוחר מאשר.. מישהו שאל אותי לפני זמן רב לגבי הפוליש ווקס בו אני משתמש, אני מתנצל על המענה המאוחר.. (מודה ועוזב, ירוחם..) העניין פשוט פרח מזכרוני.. אז הנה הווקס. ניתן להשיגו באיזור הצפון אצל גולד פירזול במפרץ חיפה (עלות כ-55 ש"ח לקופסה של 1 ליטר) החומר אינו רעיל ומיועד לשימוש על כלי אוכל מעץ..