תודה לאלי אבוחצירא

פורסם:
12 נובמבר 2016, 22:17
על ידי שלומי10
על סמינר מהמם שהתקיים בסדנתו,בנוכחות ארבע אומנים מהעולם.
Re: תודה לאלי אבוחצירא

פורסם:
12 נובמבר 2016, 22:59
על ידי Pini Gold
יופי,
חבל שלא יידעת אותנו אולי היינו מצטרפים.
אז ספר מה היה, איזה נושאים הועברו, כמה עלה, ממה התרשמת והאם ארבעת האמנים מחול רק נכחו או גם הציגו.
Re: תודה לאלי אבוחצירא

פורסם:
13 נובמבר 2016, 09:20
על ידי שלומי10
בוקר טוב פיני ,
מתנצל אך אני הייתי אורח ,תפקידו של אלי היה להפיץ את המידע.
המדובר בסמינר שכלל יומיים מ-9 עד 1630 כולל ארוחת צהרים [קפה עוגה חופשי]
מחיר 800 ש"ח ליומיים,ארבע אומנים צרפת X2 ,בלגיה וקנדה ,למדנו מכל אחד נושא ,
א.כדור בתוך כדור .
ב.פרח בגובה 120 סנטימטר .
ג.צבע
ד. סביבון יחודי .
האוירה הייתה מיוחדת רק האמנים חרטו ,אנחנו ראנו את הביצוע וגם הייתה הקרנה על מסך גדול .
אוקצור,מומלץ ביותר.