artagel כתב:שלום
שמי דוד ואני גר בקרית אונו ואין כל בעיה מצידי להגיע לכל מקום שידרש
על מנת ללמוד ולקבל מידע .
דוד שלום, וסליחה שלקח לי כל כך הרבה זמן להגיב, אני קצת עסוק...
אני גר לא רחוק ויכול להציע לך הדרכה על מחרטה, חרטתי בעבר כבר לא מעט עטים (אפילו מכרתי), אני יכול להדריך אותך על החריטה עצמה וגם יכול לתת עצות ולהדגים כל מיני כלים, אביזרים וטכניקות מעניינות לחריטת עטים שאני יודע. אם אתה רוצה דבר איתי בטלפון או במייל
0545211548
[email protected]
עוד אופציות להדרכה הן אלי אביסרה (נמצא במדריך העסקים) באיזור ירושלים - שעליו אני יכול להמליץ אישית, מורה מעולה.
במדור העסקים יש תג של קורסים וסדנאות, שתחתיו אפשר למצוא עוד מספר כאלה שיכולים להדריך אותך.
גילוי נאות: אני לא מדריך מקצועי, אבל כבר הדרכתי קצת (זו לא העבודה שלי ביוםיום), אלי אביסרה הוא סופר מקצועי (מוכר גם בעולם) - עשיתי אצלו את קורס החריטה בתחילת דרכי, לגבי האחרים אני לא בקיא כי לא פגשתי אותם, אבל אולי אחרים יוכלו לספר.