חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

צלחת מעוטרת

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

Re: כעת אני מבין על מה כתבו חברי-פורום אחרים...

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 25 נובמבר 2012, 11:54

Moshe Eshel כתב:
isidor כתב:שלום משה,
אני לא רואה שום כיתוב ליד הצילום ! לא בכרום ולא באקספלורר 8 !
אצרף כאן PRINT .
האם אלה עלי כותרת של גרניום?


עכשיו אני מבין על מה אתם מדברים, הבעיה היא לא בכרום ולא באקספלורר, אלא באתר - אתם גולשים בצורה המדורגת (Thread View), כפתרון זמני (אני לא אספיק לסדר את זה לפני שבת), אז פשוט לעבור ל Flat View

יש כפתור במסך שלוחצים עליו וזה מחליף את צורת הגלישה לצורה השנייה... ואז הכל יעבוד היטב... במוצ"ש אני אסדר את זה.


תודה לכולם על הסבלנות, לא ברור איך זה בדיוק קרה... אבל כמובן שמדובר בטעות שלי. עכשיו, אני חושב, הכל חזר לעבוד כרצוי
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

הקודם

חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים