Moshe Eshel כתב:isidor כתב:שלום משה,
אני לא רואה שום כיתוב ליד הצילום ! לא בכרום ולא באקספלורר 8 !
אצרף כאן PRINT .
האם אלה עלי כותרת של גרניום?
עכשיו אני מבין על מה אתם מדברים, הבעיה היא לא בכרום ולא באקספלורר, אלא באתר - אתם גולשים בצורה המדורגת (Thread View), כפתרון זמני (אני לא אספיק לסדר את זה לפני שבת), אז פשוט לעבור ל Flat View
יש כפתור במסך שלוחצים עליו וזה מחליף את צורת הגלישה לצורה השנייה... ואז הכל יעבוד היטב... במוצ"ש אני אסדר את זה.
תודה לכולם על הסבלנות, לא ברור איך זה בדיוק קרה... אבל כמובן שמדובר בטעות שלי. עכשיו, אני חושב, הכל חזר לעבוד כרצוי
