מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?
על ידי GILY » 18 דצמבר 2011, 19:25
כתובת ?
פלאפון ?
-

GILY
- סופר משתמש
-
- הודעות: 202
- הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05
על ידי shutter » 19 דצמבר 2011, 21:10
שלחתי לך ב"פרטי"
-
shutter
- משתמש ותיק
-
- הודעות: 73
- הצטרף: 05 ספטמבר 2007, 18:19
על ידי GILY » 21 דצמבר 2011, 07:25
איך נכנסים ל"פרטי" ? אני לא מצליח
-

GILY
- סופר משתמש
-
- הודעות: 202
- הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05
על ידי GILY » 26 דצמבר 2011, 18:45
אני לא מצליח למצוא את "פרטי"
תוכל בבקשה לשלוח לי את הכתובת שלך + טלפון במייל
[email protected]
-

GILY
- סופר משתמש
-
- הודעות: 202
- הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים