יפה, על זה ממש לא חשבתי, קצת זיוף לא מזיק, העיקר התוצאה היפה
תודה
אגרטל
11 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
11 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־4 אורחים | |||||