יפה מאוד!
למען בור בעסקי מחרטות-עץ אבל אוהב מחרטות-מתכת, אתה מוכן להסביר מה המיוחד ב-Oneway ?
ציר חדש
13 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: ציר חדשיפה מאוד!
למען בור בעסקי מחרטות-עץ אבל אוהב מחרטות-מתכת, אתה מוכן להסביר מה המיוחד ב-Oneway ?
Re: ציר חדששלום וחג שמח
OENWAY נחשבת למרצדס של המחרטות . גם לציר הקיים שאני משתמש איתו אין כל בעיה .פשוט בא לי לעשות כמו של OENWAY .
Re: ציר חדשיאיר, אני בור בערך כמוך במחרטות עץ ואני גם בא מכיוון המתכת.
כבעל רקע הנדסי בתחום תכנון חלקי מכונות, לפי הבחנתי התכונה הבולטת של ה-ONEWAY היא בקשיחות מיבנה המחרטה שבנויה על בסיס של צינור. זה הופך את ה"מיטה" (BED) לקשיחה בהרבה מרוב מחרטות העץ האחרות והמסלולים מחוברים עם גישרונים בניצב לציר הצינור.
13 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||