מושיק שלום
ז לא נראה ארוקריה
לארוקריה אין טקסטורה כזו ?
הוא בהיר כולי עם עיניים אדומות (אם לקחת את החלק של העיניים)
4 קערות
13 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: 4 קערותמושיק שלום
ז לא נראה ארוקריה לארוקריה אין טקסטורה כזו ? הוא בהיר כולי עם עיניים אדומות (אם לקחת את החלק של העיניים)
Re: 4 קערותמושיק האם יש לך מקצוע עילי תחתי אני רוצה לרכוש ומחפס מידע 0526124549
Re: 4 קערותתפתח שרשור חדש עם השאלות שלך ותקבל הרבה תשובות
אתה יכול גם להתקשר אלי מושיק 0505330006
13 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||