מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?
על ידי umi » 13 פברואר 2012, 02:17
יפה ונקי, ממש עבודה מקצועית
-

umi
- סופר משתמש
-
- הודעות: 771
- הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05
על ידי shlomi » 13 פברואר 2012, 23:25
עבודה יפה מאוד
-
shlomi
- סופר משתמש
-
- הודעות: 304
- הצטרף: 09 אוגוסט 2009, 10:40
על ידי Moshe Eshel » 14 פברואר 2012, 07:33
מרשים ביותר, נראה שעבדת קשה, אבל יש לי תחושה שהמחרטה שלך אפילו לא הזיעה...
-

Moshe Eshel
- מנהל האתר
-
- הודעות: 2596
- הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
- מיקום: מושב גמזו
-
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־2 אורחים