חריטת ליבה בתוך גלילי עץ.
12 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: חריטת ליבה בתוך גלילי עץ.יוסף ,ברוך הבא לפורום שלנו שפתוח לכל וכל שאלה לגיטימית, מקסימום לא תהיינה תשובות שיספקו. ראית איזה דיון נפתח פה על שאלתך, וזה מרחיב את הידע של כולם ונותן פתרונות למי שזקוק. נשמח לשמוע איך הסתיימה העבודה וצילום מצורף לא יזיק.
Re: חריטת ליבה בתוך גלילי עץ.
בסוף החלטתי ללכת על אלומניום,חשבתי על לחתוך את העץ לחתיכות קטנות,לקדוח ולהדביק,אבל זה סרט שלם ולא בטוח שזה יצא טוב כל כך. תודה רבה על העזרה!
12 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||