בוקר טוב
ניתן להשיג עץ כזה בארץ ?
קערה מקוקובולו
13 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: קערה מקוקובולובוקר טוב
ניתן להשיג עץ כזה בארץ ?
Re: קערה מקוקובולו - שבביםפיני - עבודה מקצועית! מרשים בהחלט.
לידיעתך ואחרים, קוקובולו מכיל שמנים שגורמים לרבים (אבל לא לכולם) לגירוי עורי. יש שמגיבים ממש חזק. ממליץ למי שטרם עבד איתו לשים מסכה וגם כפפות. כך תמנעו מגיעה בו או נשימה מיותר. זהו עץ יפה במיוחד וגם יקר, צפוף ומתאים לעבודות קטנות (עטים) וגדולות. יש כמה תתי זנים. גימור - בגלל השמנוניות מגיע לגימור מרשים גם בלי ציפוי. עם מיישמים לכה (ולא שעווה למשל) רצוי להסיר שכבה חיצונית עם מדלל מייד לפני יישום הלכה. עם מה אתה כיסית אותו פיני?
Re: קערה מקוקובולו - שבביםתודה מכס, שמתי לב שהריח באמת מיוחד ואף נעים, אבל ללא גירויים אחרים. הציפוי הוא קריסטלי של HUT. אין לי פרטים לגבי המרכיבים שלו.
עד כמה שאני יודע לא ניתן להשיג עץ זה בארץ. אגב אני יודע שמייצרים ממנו ידיות לכלי עבודה ועל פי הנסיון הקצר שלי איתו הוא נוח מאוד לחריטה.
13 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||