moshik כתב:נגעת בנקודה חשובה
הכלים שאני עושה הם לשימוש יומיומי במטבח (הגשה בישול וכו)
את החריטה הסופית אני משתדל לעשות כך שאני לא אדרש לליטוש
(אני נמנע מללטש את הקערות)
אני מורח ווקס דבורים אח"כ ליטוש עם נייר 600 להחלקה סופית וזהו.
אחרי מספר ימים של שימוש שעובר על הקערות (מים,סבון,שמן וחוזר חלילה)
אין משמעות לחריצים.
מבחינתי אין דבר יותר מתסכל מאשר לשייף קערות אחרי חריטה.
מחזק את דבריך! אני נמנע מליטוש כל שניתן, בהתאם לשימוש הסופי. לקערות אני בדרך כלל לא שם בכלל שום דבר (ההבדל בין וקס לכלום הוא כמעט אפסי במיוחד כאשר הסקוטש בכיור נוגע בכלי בפעם הראשונה).
לעומת זאת כלים שצריכים להחזיק מים, מקבלים גימור מלאכותי ביותר...
