חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

קטנה וגדולה

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

Re: קטנה וגדולה

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 22 מאי 2011, 19:10

moshik כתב:נגעת בנקודה חשובה
הכלים שאני עושה הם לשימוש יומיומי במטבח (הגשה בישול וכו)
את החריטה הסופית אני משתדל לעשות כך שאני לא אדרש לליטוש
(אני נמנע מללטש את הקערות)
אני מורח ווקס דבורים אח"כ ליטוש עם נייר 600 להחלקה סופית וזהו.

אחרי מספר ימים של שימוש שעובר על הקערות (מים,סבון,שמן וחוזר חלילה)
אין משמעות לחריצים.

מבחינתי אין דבר יותר מתסכל מאשר לשייף קערות אחרי חריטה.


מחזק את דבריך! אני נמנע מליטוש כל שניתן, בהתאם לשימוש הסופי. לקערות אני בדרך כלל לא שם בכלל שום דבר (ההבדל בין וקס לכלום הוא כמעט אפסי במיוחד כאשר הסקוטש בכיור נוגע בכלי בפעם הראשונה).

לעומת זאת כלים שצריכים להחזיק מים, מקבלים גימור מלאכותי ביותר...
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: קטנה וגדולה (על ברוש)

הודעהעל ידי Eliko » 22 מאי 2011, 19:41

רק התמונה לראות את זיגי יושב על שרפרף ברוש באמבטיה.... שווה :)
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

הקודם

חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים

cron