מתנה לחברים
18 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: מתנה לחבריםעבודה יפיפיה והשילוב שלהצבע יצא מקסים.
Re: מתנה לחבריםממש יפה! כל אחד היה שמח לקבל מתנה כזו.
Re: מתנה לחבריםעבודה נהדרת ועץ יפייפה. איזה עץ זה ? ומתי אני יכול לבוא לקחת את המתנה
העבודות שלך הם משלמות
פיני - עבודה יפה מאודהצלחת לחשוף את היופי של העץ החוצה.
שאלה - היכן אתה קונה את המילוי ?
הלו, זוהי עבודה משנה שעברה בכלל ...נחמד לראות שזה מעורר עניין למרות שבצעתי זאת באפריל 2011.
המילוי הוא אבן טורקיז (אבן אילת). קניתי בזמנו באילת כמה גרגרים.
Re: הלו, זוהי עבודה משנה שעברה בכלל ...חברים, אם יש לכם שאלות/תהיות/מחמאות לגבי עבודות שהוצגו בעבר הרחוק, נא הפנו אותן במסר לכותב.. זאת כדי להימנע מהעלאת שרשורים ישנים, שלרובינו אין עניין בהם..
תודה
Re: לא נוראמעניין, בכלל לא הסתכלתי על התאריך אלה על העבודה שלא זכור לי שראיתי אותה אי פעם. כנראה שבזמנו פחות הסתכלתי על חריטה ויות על נגרות, עד שהתחלתי לחרות בעצמי. חברים חדשים בפורות שלא ראו את העבודות הנ"ל (שכבר העלו) בוודאי יהנו, כמוני.
18 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||