חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מתנה לחברים

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

Re: מתנה לחברים

הודעהעל ידי yd » 22 אפריל 2011, 12:09

עבודה יפיפיה והשילוב שלהצבע יצא מקסים.
yd
סופר משתמש
 
הודעות: 1006
הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50

Re: מתנה לחברים

הודעהעל ידי haimh » 18 נובמבר 2012, 17:20

ממש יפה! כל אחד היה שמח לקבל מתנה כזו.
haimh
משתמש ותיק
 
הודעות: 51
הצטרף: 25 אוקטובר 2012, 23:17

Re: מתנה לחברים

הודעהעל ידי ykyk » 18 נובמבר 2012, 18:36

גימור מושלם
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: מתנה לחברים

הודעהעל ידי umi » 19 נובמבר 2012, 00:40

עבודה נהדרת ועץ יפייפה. איזה עץ זה ? ומתי אני יכול לבוא לקחת את המתנה
העבודות שלך הם משלמות
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

פיני - עבודה יפה מאוד

הודעהעל ידי eyal g » 19 נובמבר 2012, 09:55

הצלחת לחשוף את היופי של העץ החוצה.
שאלה - היכן אתה קונה את המילוי ?
eyal g
סופר משתמש
 
הודעות: 406
הצטרף: 18 אוגוסט 2007, 16:23

הלו, זוהי עבודה משנה שעברה בכלל ...

הודעהעל ידי Pini Gold » 19 נובמבר 2012, 12:18

נחמד לראות שזה מעורר עניין למרות שבצעתי זאת באפריל 2011.
המילוי הוא אבן טורקיז (אבן אילת). קניתי בזמנו באילת כמה גרגרים.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: הלו, זוהי עבודה משנה שעברה בכלל ...

הודעהעל ידי icemen » 19 נובמבר 2012, 14:23

חברים, אם יש לכם שאלות/תהיות/מחמאות לגבי עבודות שהוצגו בעבר הרחוק, נא הפנו אותן במסר לכותב.. זאת כדי להימנע מהעלאת שרשורים ישנים, שלרובינו אין עניין בהם..
תודה
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: לא נורא

הודעהעל ידי umi » 19 נובמבר 2012, 17:19

מעניין, בכלל לא הסתכלתי על התאריך אלה על העבודה שלא זכור לי שראיתי אותה אי פעם. כנראה שבזמנו פחות הסתכלתי על חריטה ויות על נגרות, עד שהתחלתי לחרות בעצמי. חברים חדשים בפורות שלא ראו את העבודות הנ"ל (שכבר העלו) בוודאי יהנו, כמוני.
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

הקודם

חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד