שלום
בדרך כלל מעט אף הנייר.
בקשר לכרית ליטוש אני עושה אותם לבד. אני קונה כרית ליטוש של פחחים זה עולה 23 שקלים ומדביק ספוג קשיח וסקוצ'.
ביי
קצת חריטה והמון עבודה ידנית
12 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: קצת חריטה והמון עבודה ידניתשלום
בדרך כלל מעט אף הנייר. בקשר לכרית ליטוש אני עושה אותם לבד. אני קונה כרית ליטוש של פחחים זה עולה 23 שקלים ומדביק ספוג קשיח וסקוצ'. ביי
Re: קצת חריטה והמון עבודה ידניתשלום
אני רוצה להבהיר. המחרטה לא נבנתה מגרוטאות אלה מחומרים קנויים . את המסלולים קניתי את המסבים קנית את החומר לעשיית הרוכב קניתי את עבודות החריטה מתכת עשו לי תמורת תשלום. מה שכן השתמשתי במשאבת מים של טנדר טויטה לעשות מתקן שמרחיק את הרוכב מהמסלולים.
12 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||