עשוי מעץ אבוקדו
קוטר-16 ס"מ
גובה-25 ס"מ
העלה גולף בעזרת מכשיר גילוף חשמלי(דרמל)
צריבת העלה בוצעה בעזרת מכשיר צריבה חשמלי
אגרטל מעוטר
12 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
אגרטל מעוטרעשוי מעץ אבוקדו
קוטר-16 ס"מ גובה-25 ס"מ העלה גולף בעזרת מכשיר גילוף חשמלי(דרמל) צריבת העלה בוצעה בעזרת מכשיר צריבה חשמלי
Re: אגרטל מעוטריופי של עבודה גילוף. איך אתה מעביר את התמונה, אם נייר קופי ?.
פעם ראשונה שאני רואה עץ אבוקדו בחריטה (AGUACATE בספרדית) הוא לא משהוא.
Re: אגרטל מעוטרהממת אותי!!!
Re: אגרטל מעוטריפה ומיוחד קצת קשה לראות את העץ
אם יש לך תמונות של עץ אבוקדו לאחר עיבוד ליטוש מעניין אם זה עץ יפה בצבעים ודוגמאות איך זה לעבוד איתו ? מעניין לדעת
Re: אגרטל מעוטרעץ אבוקדו הוא מאד "משעמם" בטקסטורה שלו ולכן אני נוהג להוסיף עיטורים שונים על פניו.
העץ עצמו רך וקל לעיבוד. את התמונות אני מעתיק בעזרת נייר פחם(קופי).
צבעי מים ליצירת \ הדגשת ענייןיפה מאוד, עבודה מדוייקת ויפה
אני אוהב את השימוש בצבעי מים על העץ שאינו מספיק מעניין.. ניתן להדגיש אלמנטים קיימים בעץ בצבעים שונים.. (למשל להחיות בצבע את העלה) למשל - קצת ארוך.. אבל מומלץ http://www.youtube.com/watch?v=0ejqtAV0GOg ובמיוחד הסרטון הזה - http://www.youtube.com/watch?v=mhxoEAMXtPE
12 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||