חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

אגרטל מעוטר

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

אגרטל מעוטר

הודעהעל ידי zvika002 » 20 פברואר 2013, 22:29

עשוי מעץ אבוקדו
קוטר-16 ס"מ
גובה-25 ס"מ
העלה גולף בעזרת מכשיר גילוף חשמלי(דרמל)
צריבת העלה בוצעה בעזרת מכשיר צריבה חשמלי
קבצים מצורפים
f_wow_vase  20121001.JPG
f_wow_vase  20121001.JPG
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41

Re: אגרטל מעוטר

הודעהעל ידי umi » 21 פברואר 2013, 00:14

יופי של עבודה גילוף. איך אתה מעביר את התמונה, אם נייר קופי ?.
פעם ראשונה שאני רואה עץ אבוקדו בחריטה (AGUACATE בספרדית) הוא לא משהוא.
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: אגרטל מעוטר

הודעהעל ידי Alex Milch » 21 פברואר 2013, 09:25

הממת אותי!!!
סמל אישי של המשתמש
Alex Milch
סופר משתמש
 
הודעות: 4665
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:09
מיקום: חיפה

Re: אגרטל מעוטר

הודעהעל ידי nissim » 21 פברואר 2013, 09:52

יפה ומיוחד קצת קשה לראות את העץ
אם יש לך תמונות של עץ אבוקדו לאחר עיבוד ליטוש
מעניין אם זה עץ יפה בצבעים ודוגמאות
איך זה לעבוד איתו ? מעניין לדעת
nissim
סופר משתמש
 
הודעות: 359
הצטרף: 18 ספטמבר 2012, 22:10

Re: אגרטל מעוטר

הודעהעל ידי icemen » 21 פברואר 2013, 10:55

עבודה יפה..!
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: אגרטל מעוטר

הודעהעל ידי zvika002 » 21 פברואר 2013, 18:02

עץ אבוקדו הוא מאד "משעמם" בטקסטורה שלו ולכן אני נוהג להוסיף עיטורים שונים על פניו.
העץ עצמו רך וקל לעיבוד.
את התמונות אני מעתיק בעזרת נייר פחם(קופי).
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41

Re: אגרטל מעוטר

הודעהעל ידי nissim » 21 פברואר 2013, 18:28

תודה על התשובה
nissim
סופר משתמש
 
הודעות: 359
הצטרף: 18 ספטמבר 2012, 22:10

nice

הודעהעל ידי eyal g » 21 פברואר 2013, 21:53

מעניין
eyal g
סופר משתמש
 
הודעות: 406
הצטרף: 18 אוגוסט 2007, 16:23

Re: אגרטל מעוטר

הודעהעל ידי yd » 22 פברואר 2013, 22:08

יופי של עבודה,מקסים.
yd
סופר משתמש
 
הודעות: 1006
הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50

צבעי מים ליצירת \ הדגשת עניין

הודעהעל ידי haimh » 23 פברואר 2013, 23:28

יפה מאוד, עבודה מדוייקת ויפה

אני אוהב את השימוש בצבעי מים על העץ שאינו מספיק מעניין.. ניתן להדגיש אלמנטים קיימים בעץ בצבעים שונים.. (למשל להחיות בצבע את העלה)

למשל -
קצת ארוך.. אבל מומלץ
http://www.youtube.com/watch?v=0ejqtAV0GOg

ובמיוחד הסרטון הזה -
http://www.youtube.com/watch?v=mhxoEAMXtPE
haimh
משתמש ותיק
 
הודעות: 51
הצטרף: 25 אוקטובר 2012, 23:17

הבא

חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד