חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

כמה עבודות לאחרונה

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

כמה עבודות לאחרונה

הודעהעל ידי umi » 18 פברואר 2013, 02:28

מחזיק קיסמים, קערות,
ל SIRABS, אילה עבודות לאחרו קורס לחריטה לפני 1.5 שנה. אני בטוח שלא היתי מסוגל לעשות אותם בלי בסיס-בסיסי.
קבצים מצורפים
 לבילהה.jpg
מחזיק קיסמים אבל משופז, שיניתי את המחזיק .
 ליואב.jpg
מחזיק קיסמים עם שלובי עצים
 לליאת.jpg
עוד מחזיק קיסמים.
לציין שיש עוד שתיים בעבודה .
.jpg
צלחת\קערה, לא OGI
.jpg
קערית תות מזויות שונות
 אוקליפטוס.jpg
שתי קעריות אוקליפטוס, שמן ורזה, עם ספה טיבעי
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: כמה עבודות לאחרונה

הודעהעל ידי haimh » 18 פברואר 2013, 17:09

יפה מאוד, אני ממש אוהב את הקערת תות + את כל חריטות השפה הטבעית.

מה הגימור שאתה נוהג ליישם?
haimh
משתמש ותיק
 
הודעות: 51
הצטרף: 25 אוקטובר 2012, 23:17

Re: כמה עבודות לאחרונה

הודעהעל ידי icemen » 18 פברואר 2013, 18:07

מקסים,יופי של עבודות..
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: כמה עבודות לאחרונה

הודעהעל ידי Pini Gold » 18 פברואר 2013, 18:47

כל הכבוד UMI.
החלפת כבר את המחרטה? אפשר תמונה?
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: כמה עבודות לאחרונה

הודעהעל ידי yd » 18 פברואר 2013, 22:22

יופי של עבודות,תתחדש.
yd
סופר משתמש
 
הודעות: 1006
הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50

Re: כמה עבודות לאחרונה

הודעהעל ידי umi » 18 פברואר 2013, 22:43

תודה לכולם. לפיני כן החלפתי.
קבצים מצורפים
LATHE 14 16 INCH.jpg
מחרטה 14"-16" טאיוונית, כוח סוס אחת, בשיטה INVERTER. אפשר לסובב את ראש המחרטה לשני כיוונים.
בינתיים: יופי של מחרטה, עולם אחר, לעומת ה 10-14.
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: כמה עבודות לאחרונה

הודעהעל ידי zvika002 » 18 פברואר 2013, 22:43

עבודות יפות מאד
חבל שלא ציינת את המידות של כל פריט
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41

Re: מידות

הודעהעל ידי umi » 18 פברואר 2013, 22:55

אתה צודק צביקה,
הצלחת: כותר 20 ס"מ.
הקערית תות: גובה ורוחב מקסימלים: 9 ס"מ, עומק 7 ס"מ
הקעריות אוקליפטוס: גובה רוחב: בערך 10 על 8.5 סמ, עומק: 8 ס"מ.
שוב תודה
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: כמה עבודות לאחרונה

הודעהעל ידי dudi » 19 פברואר 2013, 01:46

אני מאוד אוהב את העיצובים והגימור שלך.
הכל נראה מאוד מקצועי ומוקפד.
כל הכבוד.
סמל אישי של המשתמש
dudi
סופר משתמש
 
הודעות: 790
הצטרף: 01 אוקטובר 2009, 15:23

Re: כמה עבודות לאחרונה

הודעהעל ידי ykyk » 19 פברואר 2013, 02:28

יופי של עבודות
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

הבא

חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד