מחזיק קיסמים, קערות,
ל SIRABS, אילה עבודות לאחרו קורס לחריטה לפני 1.5 שנה. אני בטוח שלא היתי מסוגל לעשות אותם בלי בסיס-בסיסי.
כמה עבודות לאחרונה
11 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
כמה עבודות לאחרונהמחזיק קיסמים, קערות,
ל SIRABS, אילה עבודות לאחרו קורס לחריטה לפני 1.5 שנה. אני בטוח שלא היתי מסוגל לעשות אותם בלי בסיס-בסיסי.
Re: כמה עבודות לאחרונהיפה מאוד, אני ממש אוהב את הקערת תות + את כל חריטות השפה הטבעית.
מה הגימור שאתה נוהג ליישם?
Re: כמה עבודות לאחרונהמקסים,יופי של עבודות..
Re: כמה עבודות לאחרונהכל הכבוד UMI.
החלפת כבר את המחרטה? אפשר תמונה?
Re: כמה עבודות לאחרונהתודה לכולם. לפיני כן החלפתי.
Re: כמה עבודות לאחרונהעבודות יפות מאד
חבל שלא ציינת את המידות של כל פריט
Re: כמה עבודות לאחרונהאני מאוד אוהב את העיצובים והגימור שלך.
הכל נראה מאוד מקצועי ומוקפד. כל הכבוד.
11 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||