|
|
חובבי נגרות ואומנות העץ
ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל
|
|
מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?
על ידי GILY » 20 ספטמבר 2012, 19:02
כרגיל
עבודב למופת ....
שיחקת אותה
כול הכבוד 
-

GILY
- סופר משתמש
-
- הודעות: 202
- הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05
על ידי ykyk » 20 ספטמבר 2012, 19:54
שלום ותודה
אני קורא לעצמי מזוכיסט.
כי לעשות עבודה כזאת זה קריעת תחת וגם העץ מאוד קשה.
-

ykyk
- סופר משתמש
-
- הודעות: 977
- הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55
על ידי Pini Gold » 20 ספטמבר 2012, 20:34
וואות באמת עבודה קשה אבל התוצאה שווה המון.
-

Pini Gold
- סופר משתמש
-
- הודעות: 2818
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
- מיקום: הרצליה
על ידי icemen » 20 ספטמבר 2012, 21:35
יופי של עבודה..!
-
icemen
- סופר משתמש
-
- הודעות: 1852
- הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49
על ידי Moshe Eshel » 20 ספטמבר 2012, 22:20
יצא מאוד יפה, אהבתי איך שהחלוקה של הצבע בין הקצוות והאמצע...
סיסם זה עץ משובח, ואתה מוציא ממנו את כל היופי שאפשר!
-

Moshe Eshel
- מנהל האתר
-
- הודעות: 2596
- הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
- מיקום: מושב גמזו
-
על ידי ykyk » 20 ספטמבר 2012, 22:33
תודה
היום ביקשתי טיפ ומברשבסקי לגבי הליטוש בין העמודים ויישמתי אותו ויצאה טוב
-

ykyk
- סופר משתמש
-
- הודעות: 977
- הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55
על ידי umi » 21 ספטמבר 2012, 12:36
איזה עבודה !!, יפייפיה. מה הטיפ' שקיבלתה מורשבסקי ?
-

umi
- סופר משתמש
-
- הודעות: 771
- הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05
על ידי ykyk » 21 ספטמבר 2012, 19:26
גמר חתימה טובה
כל הכבוד אתה היחד ששואל.
בכלי שעשיתי בין הרגלים קשה לעבד את השטח אז קיבלתי טיפ לעשות מוט .את
המוט עם משור נשירתי באמצע ושם בא הנייר זכוכית
עם נייר זכוכית במקדחה וזה עבד.
התחלתי עם נייר גס עד העדין
ביי
-

ykyk
- סופר משתמש
-
- הודעות: 977
- הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55
על ידי zigi » 21 ספטמבר 2012, 23:13
יופי של עבודה, יופי של רעיון, ויופי של ביצוע. עם היכולות שלך, אסור לך להפסיק,
קדימה לפרוייקט הבא. בהצלחה.
-

zigi
- מנהל פורום
-
- הודעות: 1849
- הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
- מיקום: סלעית
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד
|