חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

קערית ראשונה שלי, עם משקפיים

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

קערית ראשונה שלי, עם משקפיים

הודעהעל ידי umi » 10 מרץ 2012, 23:28

פעם היציג, נדמה לי פיני גולד קערה עם "מבט". אומנם זאת הקערית הראשונה שלי אבל, אני מציג אותה בגלל ה- "משקפיים". כן..גם ההעטים הם בין הראשונים. עד שמוצאים עץ לחריטה יוצא הנשמה.
שבוע טוב ושקט לכולם.
קבצים מצורפים
P3100141.JPG
המשקפיים
P3100142.JPG
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: קערית ראשונה שלי, עם משקפיים

הודעהעל ידי zigi » 11 מרץ 2012, 00:25

יופי של דבר ובמיוחד שזו עבודה ראשונה שלך
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: קערית ראשונה שלי, עם משקפיים

הודעהעל ידי icemen » 11 מרץ 2012, 00:33

עבודה יפה, והעט מקסים..! אתה בהחלט בדרך הנכונה..
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: קערית ראשונה שלי, עם משקפיים

הודעהעל ידי ezerzur » 11 מרץ 2012, 10:01

יופי של תוצאות , מבטיחות המשך מעניין
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: קערית ראשונה שלי, עם משקפיים

הודעהעל ידי Pini Gold » 11 מרץ 2012, 19:28

תראה UMI, למה דומים המשקפיים - למעשה לשני אפסים גדולים. תוסיף להם 1 (אחד) משמאל ותקבל 100 - זה הציון שאני חושב שמגיע לעבודה כזו.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: קערית ראשונה שלי, עם משקפיים

הודעהעל ידי yd » 11 מרץ 2012, 20:28

כל הכבוד יצא מקסים.
yd
סופר משתמש
 
הודעות: 1006
הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50

Re: קערית ראשונה שלי, עם משקפיים

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 11 מרץ 2012, 20:45

שלום לדוקטור!

למיטב הבנתי אתה רופא לדברים אחרים, לא עיניים, אבל נראה שבאנטומיה אתה בסדר :-)

יצא לדעתי מעולה...

לא הבנתי את ההערה בקשר לזה שקשה למצוא עץ... אם קשה לך תבקש מחברים, בשביל זה אנחנו פה, אתה מוזמן לבוא אלי בכל עת, ולקבל ממה שיש לי. אם אלה התוצרים - זה שווה את ההשקעה!
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: קערית ראשונה שלי, עם משקפיים

הודעהעל ידי shlomi » 11 מרץ 2012, 21:01

יפיפה
shlomi
סופר משתמש
 
הודעות: 304
הצטרף: 09 אוגוסט 2009, 10:40

Re: קערית ראשונה שלי, עם משקפיים

הודעהעל ידי ykyk » 12 מרץ 2012, 05:19

כל הכבוד יצא יפה מאוד
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: קערית ראשונה שלי, עם משקפיים

הודעהעל ידי umi » 12 מרץ 2012, 17:28

תודה על המחמאות החמות.
תודה למשה אשל על ההצעה "לקחת ", עץ, אבך קשה לי, יתכן שגם לך לא קל לימצוא עצים. אז איך אני יכול לבוא לקחת עץ סתם כך. :oops:
האם יש איזה מקום שאפשר לקנות גזעי עץ ? אולי אילה שכורתים עצים ?.
העץ שממנו עשיתי את הקערית מצאתי באיזה קיבוץ, עץ רטוב, חרטתי חלקית ויבשתי ושוב חרטטי. יש לי עוד 3 חתיכות שיש להם סדקים אבלצ אני אנסה לחרוט אותם.
תודה שוב
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

הבא

חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים