פעם היציג, נדמה לי פיני גולד קערה עם "מבט". אומנם זאת הקערית הראשונה שלי אבל, אני מציג אותה בגלל ה- "משקפיים". כן..גם ההעטים הם בין הראשונים. עד שמוצאים עץ לחריטה יוצא הנשמה.
שבוע טוב ושקט לכולם.
קערית ראשונה שלי, עם משקפיים
17 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
קערית ראשונה שלי, עם משקפייםפעם היציג, נדמה לי פיני גולד קערה עם "מבט". אומנם זאת הקערית הראשונה שלי אבל, אני מציג אותה בגלל ה- "משקפיים". כן..גם ההעטים הם בין הראשונים. עד שמוצאים עץ לחריטה יוצא הנשמה.
שבוע טוב ושקט לכולם.
Re: קערית ראשונה שלי, עם משקפייםיופי של דבר ובמיוחד שזו עבודה ראשונה שלך
Re: קערית ראשונה שלי, עם משקפייםעבודה יפה, והעט מקסים..! אתה בהחלט בדרך הנכונה..
Re: קערית ראשונה שלי, עם משקפייםיופי של תוצאות , מבטיחות המשך מעניין
Re: קערית ראשונה שלי, עם משקפייםתראה UMI, למה דומים המשקפיים - למעשה לשני אפסים גדולים. תוסיף להם 1 (אחד) משמאל ותקבל 100 - זה הציון שאני חושב שמגיע לעבודה כזו.
Re: קערית ראשונה שלי, עם משקפייםכל הכבוד יצא מקסים.
Re: קערית ראשונה שלי, עם משקפייםשלום לדוקטור!
למיטב הבנתי אתה רופא לדברים אחרים, לא עיניים, אבל נראה שבאנטומיה אתה בסדר יצא לדעתי מעולה... לא הבנתי את ההערה בקשר לזה שקשה למצוא עץ... אם קשה לך תבקש מחברים, בשביל זה אנחנו פה, אתה מוזמן לבוא אלי בכל עת, ולקבל ממה שיש לי. אם אלה התוצרים - זה שווה את ההשקעה!
Re: קערית ראשונה שלי, עם משקפייםכל הכבוד יצא יפה מאוד
Re: קערית ראשונה שלי, עם משקפייםתודה על המחמאות החמות.
תודה למשה אשל על ההצעה "לקחת ", עץ, אבך קשה לי, יתכן שגם לך לא קל לימצוא עצים. אז איך אני יכול לבוא לקחת עץ סתם כך. האם יש איזה מקום שאפשר לקנות גזעי עץ ? אולי אילה שכורתים עצים ?. העץ שממנו עשיתי את הקערית מצאתי באיזה קיבוץ, עץ רטוב, חרטתי חלקית ויבשתי ושוב חרטטי. יש לי עוד 3 חתיכות שיש להם סדקים אבלצ אני אנסה לחרוט אותם. תודה שוב
17 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים | |||||