קערה אובלית מסיסם.
שסיימתי זה עטה היו המון תולעים ונאלצתי להוריד את כל הלבן של הסיסם
נעזרתי בארבוטק פעם ראשונה שאני עובד איתו ולקח יפה.
מידות:40X10.X16 10 זה הגובה
סיום: סנדיק סילר ופרנץ פוליש
קערה אובלית
12 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
קערה אובליתקערה אובלית מסיסם.
שסיימתי זה עטה היו המון תולעים ונאלצתי להוריד את כל הלבן של הסיסם נעזרתי בארבוטק פעם ראשונה שאני עובד איתו ולקח יפה. מידות:40X10.X16 10 זה הגובה סיום: סנדיק סילר ופרנץ פוליש
Re: קערה אובליתאני אוהב קערות כאלה
Re: קערה אובליתיפה מאד , האם בתהליך העבודה אכלת את העץ בפנים ע"י קידוח עם מקדחי פורסטנר גדולים?
Re: קערה אובליתיפה מאוד, מאוד!!!
נכנס לרשימת הפרוייקטים העתידיים שלי ובקרוב.
Re: קערה אובליתמה זה? אתה כל הזמן נותן לנו אתגרים ושיאים חדשים.
הלוואי שהיו לי גם האמצעים לעשות כזה. כיף לראות עבודות שלך.
Re: קערה אובליתעבודה יפה!
כל הכבוד על הגימור. זה קשה להגיע למצב כזה אחרי עיצוב בלהב של ארבורטק. איך ליטשת את החלק הפנימי?
12 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־5 אורחים | |||||