חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

כערה מפוסלת ממהגוני

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

כערה מפוסלת ממהגוני

הודעהעל ידי GILY » 24 ינואר 2012, 20:22

שלום לכולם
כערה שחרטטי לפני שנה וחצי (עוד שלא הייתי בפורום) שמשלבת חריטה כרסום
והרבה עומק ...
צורת הקערה (חתך ) כצלחת מעופפת - של ידידיינו החוצונים :wink:
קבצים מצורפים
.JPG
כערה מעץ מהגוני עובי 45מ"מ עובי דופן עליון 6 מ"מ , קוטר חיצוני 30 ס"מ לא בוצע ב CNC
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: כערה מפוסלת ממהגוני

הודעהעל ידי yd » 24 ינואר 2012, 22:23

עבודה יפה ומושקעת,כל הכבוד.
yd
סופר משתמש
 
הודעות: 1006
הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50

Re: כערה מפוסלת ממהגוני

הודעהעל ידי umi » 25 ינואר 2012, 03:19

איחוליי, בעיני, עבודה מושלמת, הייתי מאוד רוצה לדעת איך עושים דבר כזה יפה
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: כערה מפוסלת ממהגוני

הודעהעל ידי icemen » 25 ינואר 2012, 11:28

עבודה יפיפייה..!
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: כערה מפוסלת ממהגוני

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 25 ינואר 2012, 13:05

רציתי לדעת מבחינת טכניקה, האם התחלת בHollowForm ואז כרסמת את הצורה של מכסה ממה שנשאר מלמעלה? (למשל עם דרמל או משהו כזה), או שאני מפספס לגמרי?

בכל מקרה, באמת יפיפה, החום של המהגוני מתאים במיוחד...
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: כערה מפוסלת ממהגוני

הודעהעל ידי max63 » 25 ינואר 2012, 15:48

עבודה יפהפיה, תתחדש!
משה - אכן HF והמשך במכשיר דמוי דרמל, אבל עדיף על לחץ אויר.
סמל אישי של המשתמש
max63
סופר משתמש
 
הודעות: 500
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 08:54
מיקום: חיפה

Re: כערה מפוסלת ממהגוני

הודעהעל ידי GILY » 25 ינואר 2012, 21:01

אכן צדקת
התחלתי החור פנימי שנחרט לקוטר של בערך 8 ס"מ ולאחר מכן התחלתי לרוקן שזו משימה לא פשוטה כי הקערה בקוטר 30 אז צריך להכנס עם סכין ולהגדיל כל הזמן את אורכו עד 14 ס"מ בערך
סוף העבודה עם דרמל + שיוך וליטוש
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: כערה מפוסלת ממהגוני

הודעהעל ידי GILY » 25 ינואר 2012, 21:03

הי מקס
אני חושב שאתה היחידי שכבר ראית את העבודה
הבאתי אותה לאחד הכנסים הארציים ...
יכול להיות שהית בכנס..
נשתמע
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: כערה מפוסלת ממהגוני

הודעהעל ידי ezerzur » 26 ינואר 2012, 08:48

הקערה מקסימה , עבודה מושקעת ללא צל של ספק
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

איזו מקוריות ביג לייק!

הודעהעל ידי sarit zur » 26 ינואר 2012, 12:56

כמה עדינות...
סמל אישי של המשתמש
sarit zur
סופר משתמש
 
הודעות: 146
הצטרף: 01 ינואר 2011, 16:56

הבא

חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד