שלבי חריטת קערה
15 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
Re: שלבי חריטת קערהוגם סחטיין על השולחן
Re: שלבי חריטת קערהעבודה יפה ותודה על התיעוד.
Re: שלבי חריטת קערהאני לא מצליח להבין איך 11 יחידות של 15 מעלות(X2),המודבקות בעיגול, יוצרות מעגל מושלם של 360 מעלות..
מעלות 11X15 יחידות=165 מעלות.. מעלות 165X2= 330 מעלות.. מנסיוני, יש צורך ב-12 יחידות על מנת ליצור מעגל שלם.. אם נחלק 360 מעלות ב-11 נקבל 32.72 מעלות, שאותם נחלק ל-2(עבור 2 צידי הטרפז) ונקבל 16.36 מעלות.. אני לא מאמין שדייקת עד כדי כך.. אשמח ללמוד משהו חדש..
Re: שלבי חריטת קערהאהלן איש הקרח. הסבר פשוט: 11 יחידות נותנות 12 חיבורים (בדוק). כל יחידה מנוסרת בזוית של 15 מעלות. חיבור של יחידה ליחידה נותן זוית של 30 מעלות. ( בכול מסור גרונג יש מעצור בזוית של 22.5 מעלות, חיבור של 2 נותן 45 מעלות, כנ"ל 45 מעלות לקבלת 90 מעלות וכו..) 12 חיבורים מ 11 יחידות x שלושים מעלות יתן ..... 360 מעלות. אל תתאכזב. דייקתי. בדוק.
Re: שלבי חריטת קערהתוספת להסבר: יש לספור את כל נקודות החיבור כאשר 11 היחידות פרוסות על סרט ההדבקה. כל הנקודות, גם את האחרונה ונקבל 12.
אתה טועה ומטעה..לא יכול להיות ש-11 חתיכות שכל אחת מנוסרת בזוית 15 מעלות בכל קצה שלה, יצא- 360 מעלות בסך הכל..
30 מעלותX 11 יחידות, נותן 330 מעלות.. 15 מעלות,כפול 11 יחידות, כפול 2 =330 מעלות בלבד.. אלא אם כן, ניסרת חלק מהעצים במעלות שונות.. אולי מישהו כאן בפורום יכול להסביר לי.. לא מסתדר לי ההסבר של חיים..
איה החיבור ה12 ?אחרי שלא הצלחתי להבין איך 11 חתיכות שמחוברות בעגול יוצרות 12 חיבורים לקחתי את התמונה של הטבעת שלך ושמתי מספרים על החיבורים. אני ספרתי 11.
Re: איה החיבור ה12 ?שלום לכולם ובמיוחד לאיש הקרח ודודי. חז"ל אמרו: "מודה ועוזב, ירוחם". כל הלילה ישנתי עם ה 15 מעלות וה -11 חלקים. נסעתי במיוחד לנגרייה, ניסרתי 11 חלקים ב 15 מעלות ו.... נכון, לא מתחבר. מודה שטעיתי אבל מבין מה קרה בחריטה. מכיוון שכל 11 החלקים הונחו על סרט ההדבקה, מרחתי דבק וקיפלתי, החיבור היה מדוייק אבל ה'סדקים' הקטנים נטמעו בדבק ובסרט ההדבקה. אח"כ, הדבקתי עיגול על עיגול ולאחר ייבוש חרטתי כמו שהיה. החריטה 'בלעה' את ה'סדקים ואחרי השיוף והשימון, הקערה יצאה גם חלקה וגם יפה. מתנצל שוב על עקשנותי שצדקתי אבל כן ניסרתי במידות ובכמות שכתבתי. ו....אז, חילקתי 360 ל 11, יצא 16.36, כיוונתי את הגרונג להכי קרוב למידה הנ"ל, ואיזה "פלא", החיבור היה מושלם. חוזר ואומר! טעיתי בחישוב ואתם צדקתם!
15 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||