קערה מעץ קזוארינה
13 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
Re: קערה מעץ קזוארינהיפיפה ,אהבתי את השולים הטבעיות.
Re: קערה מעץ קזוארינהמרענן ומיוחד. מוצא חן בעיני.
Re: קערה מעץ קזוארינהמאוד אהבתי את העיצוב עם השוליים הטבעיים והפס הכהה במרכז.
הצלחת להוציא את המיטב מהחומר ולקבל כלי מיוחד. כל הכבוד! אפשר בבקשה לראות תמונה של התחתית?
קערה מעץ קזוארינה,ראשית תודה לכם על התגובות החמות , דודי , לצערי התמונה היחידה שצילמתי את התחתית יצאה מטושטשת והקערה כבר נחטפה ממני ואינה בחזקתי , אבל אני מבטיח לך ששמרתי על הגימור גם בחלקה התחתון
Re: קערה מעץ קזוארינהעבודה יפה ועץ שלא רואים כמעט בפורומים.
תתחדש!
Re: קערה מעץ קזוארינהשני דברים רציתי לראות: איך משתלבת הקליפה עם התחתית. איזה סוג סיומת אתה עושה בתחתית. לאחרונה אני מנסה לשפר את נושא התחתית בעבודות שלי ומחפש דוגמאות של סיומות. עד לא מזמן תמיד הייתי עושה שקע עם מקדח פוסטנר ומשאיר אותו כך אבל אני מרגיש שהגיע השלב להשקיע יותר בתחתיות. אגב, אם למישהו אחר יש דוגמאות של תחתיות אשמח לראות.
13 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||