שלום
כלי שעשוי כולו מהדבקות. יפאה .מייפל ואורן . זה היה פרויקט רציני.
מידות: 25X33 ס"מ
סיומת: סדיק סילר ופרנץ פוליש.
הדבקות
12 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
Re: הדבקותמרשים ביותר..!! עכשיו הבנתי למה אתה כל כך עסוק..!
Re: הדבקותנראה פשוט יפיפה!
איך עשית את ההדבקה של המוט באמצע, נראה שאין יותר מדי מה להדביק וגם זה Endgrain שנדבק הרבה פחות טוב - הוספת איזה חיזוק? כל הכבוד על התכנון והביצוע!
Re: הדבקותשלום ותודה על התגובות הנלהבות.
את העמוד הדבקתי בצד אחד עם דבק לבן ובצד של הקערה עם אפוקסי 2 טון. אני עשיתי פינים בתוך העמוד אני חותך לצורהשל X קודח במרכז ודופק קלין. מכיוון שהעמוד בא האלכסון החור היה קצת גדול ואז אני ממלא עם אבקה ודבק מהיר. בצד התחתון שמתי אבקה ודבק מהיר גם בבסיס שלה עמוד . בצד של הקערה נעזרתי עם בורג שיהדק אותו לעמוד ויש כמובן את הפין שדפקתי קלין בקצה. ביי
Re: הדבקותמענין מאוד!
אה, הי, הצטרפתי! אותי מענין איך הכנת את החתיכות לפני הדבקה - האם הכל סופר מדויק, או שזה לא כזה קריטי, והאם ההקצעה מושקעת במיוחד, או שוב - שזה באמת לא כזה קריטי? (אין לי מקצוע חשמלי, וגם עם מקצוע ידני לא הכי קל לי, האם אני אוכל בכלל לגשת לזה?)
Re: הדבקותשלום
את העצים הלבנים העברתי במקצוע ואת הכול העברתי בליטוש במחרטה יש לי גלגל בקוטר של 40 ס"מ שמודבק לו נייר זכוכית. אבל מה כן אני סוגר את הקליבות עם מפתח צינורות. נערך לאחרונה על ידי ykyk בתאריך 06 יולי 2011, 19:06, נערך פעם אחת בסך הכל.
Re: הדבקותאל תתיאש מהקצעה ידנית
אתה מוזמן אלי עם המקצוע, בנוסף לקפה וויסקי תקבל השחזה , כיוון של המקצוע והדרכה איך מקציעים בלי להתעייף בחתיכות כאלה קטנות הקצעה ידנית לצורך הדבקה היא יחסית מהירה. מושיק 0505330006
Re: הדבקותעבודה מורכבת ויפה מאוד.
כל הכבוד!
Re: הדבקותתוצאה יפה ומאוד מעניינת. ממש פרוייקט מורכב.
כל הכבוד.
12 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||