חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מתנה לחברים

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

מתנה לחברים

הודעהעל ידי Pini Gold » 21 אפריל 2011, 08:42

עשוי ינבוט שהתייבש מאז 2009 . תודה לאביחי
קוטר 20 ס"מ גובה 9 ס"מ
מילוי פגמים באמצעות גרגרי אבן טורקיז.

חג שמח
קבצים מצורפים
IMG_20110420_200852.jpg
IMG_20110420_200956.jpg
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: מתנה לחברים

הודעהעל ידי sarit zur » 21 אפריל 2011, 08:44

מקסים! מקסים :!: :)
סמל אישי של המשתמש
sarit zur
סופר משתמש
 
הודעות: 146
הצטרף: 01 ינואר 2011, 16:56

Re: מתנה לחברים

הודעהעל ידי max63 » 21 אפריל 2011, 10:06

תענוג של עץ וביצוע. גימור?
סמל אישי של המשתמש
max63
סופר משתמש
 
הודעות: 500
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 08:54
מיקום: חיפה

Re: מתנה לחברים

הודעהעל ידי icemen » 21 אפריל 2011, 10:35

מעוצב,אלגנטי ועשוי לעילא.. כבוד ,אמרנו..?
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: מתנה לחברים

הודעהעל ידי artagel » 21 אפריל 2011, 10:43

עבודה יפה גם אני אוהב את עץ הזה כן זה בא מאביחי לפעמים.
אך תרשה להעיר קטנה אחת מיקצועית, תן דעתך ולטש קצת יותר.
artagel
משתמש ותיק
 
הודעות: 39
הצטרף: 11 מאי 2008, 22:16

Re: מתנה לחברים

הודעהעל ידי Pini Gold » 21 אפריל 2011, 10:53

artagel כתב:עבודה יפה גם אני אוהב את עץ הזה כן זה בא מאביחי לפעמים.
אך תרשה להעיר קטנה אחת מיקצועית, תן דעתך ולטש קצת יותר.

לדוד,
תודה
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: מתנה לחברים

הודעהעל ידי Maximus » 21 אפריל 2011, 11:03

רעיון מילוי החורים פשוט גאוני.

תוצר יפהפה.
Maximus
משתמש ותיק
 
הודעות: 99
הצטרף: 19 ספטמבר 2010, 17:30

Re: מתנה לחברים

הודעהעל ידי Eliko » 21 אפריל 2011, 11:34

יופי של עבודה !
פיני יש לי בקשה בפעם הבאה שאתה חורט ינבוט שמור עבורי את השבבים (זה טוב לעישון בשר...:) )
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

Re: מתנה לחברים

הודעהעל ידי shlomi » 21 אפריל 2011, 12:00

יפה מאוד
גימור?
shlomi
סופר משתמש
 
הודעות: 304
הצטרף: 09 אוגוסט 2009, 10:40

Re: מתנה לחברים

הודעהעל ידי ezerzur » 21 אפריל 2011, 14:00

AMקסימ ומהמם כאחד , אהבתי :shock: :shock:
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

הבא

חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron