גימור למערוך
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
גימור למערוךעשיתי מערוך קטן מעץ בוק (תאשור?). אחרי הגימור בניר לטש המשכתי עם בד טריקו ושבבים ויצא חלק ומבהיק. לפני שאני מוריד אותו מהמחרטה, אני מבקש חוות דעת - האם יש צורך בגימור נוסף (אולי שמן זית)?
Re: גימור למערוךלא אל תגמר אותו , מעוכים לא מגמרים בדרך כלל
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־3 אורחים | |||||