מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?
על ידי Pini Gold » 14 פברואר 2014, 11:11
לכבוד יום הוולנטיין - מתנה לאשתי.
לא חוכמה מיוחדת. מגיע כקיט כאשר הפרח לרבות הגבעול והעלים הם חלקים עשויים עץ בגוונים שונים חתוכים מראש בלייזר שיש להכניסם כפזל לתוך פתחים מוכנים שעל גבי גליל עץ פופלר. התעסקות די סיזיפית.
הכל מודבק יחד ומעובד באמצעות ליטוש בלבד על מחרטה.
- קבצים מצורפים
-

-

Pini Gold
- סופר משתמש
-
- הודעות: 2818
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
- מיקום: הרצליה
על ידי umi » 15 פברואר 2014, 00:12
איזה יופי של עט במיוחד ליום הזה.
-

umi
- סופר משתמש
-
- הודעות: 771
- הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05
על ידי yd » 15 פברואר 2014, 19:26
יופי של עט,מקסים.
-
yd
- סופר משתמש
-
- הודעות: 1006
- הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־12 אורחים