אני חייבת לדעת איך עשו את הדבר המדהים הזה?????
הודעה אחת
• עמוד 1 מתוך 1
אני חייבת לדעת איך עשו את הדבר המדהים הזה?????תודה עבור כל התשובות....נכנסתי לקישור של דוגמאות ששלחת ...יוחאי...יש שם דברים מדהימים ביותר....לא להאמין שזה נעשה כך.....ממש עבודת נמלים...מלאכת מחשבת.....
הודעה אחת
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||