שלום רב.,
תשמעו....ראיתי אצל חברה שקיבלה מתנה לוח עץ שכולו ריקועים מדויקים בצורות גיאומטריות...משהו מדהים ביותר.....אני לאיודעת איך לצלם ולהעביר לכאן....חבל...אבל אם ההסבר שלי מובן....מישהו יודע איך עושים דבר כזה....זה מדהים בטירוף....מראה לא יאמן....לא יכולתי להרגע מהדבר הזה....זה נראה כאילו שהעץ היה רך כמו חומר פלסטי ולקחו תבליט והטביעו אותו....תארו לכם על לוח בגודל של קרש חיתוך כולו מלא דוגמאות צפופות....לא יכול להיות שזוהי עבודת יד כי אילו דוגמאות קטנ ות ומדויקות.....
