אהבתי מאד את הצורה והעדינות.
איך עושים גימור בתוך הפירסינג, אם בכלל?
קערה עם פירסינג
15 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: קערה עם פירסינגאהבתי מאד את הצורה והעדינות.
איך עושים גימור בתוך הפירסינג, אם בכלל?
Re: קערה עם פירסינגיפה מאד
Re: קערה עם פירסינגעבודה יפה..! מאיפה המייפל..
Re: קערה עם פירסינגכל הכבוד איזו יצירתיות
Re: קערה עם פירסינגמקסים, ראוי לגלריה!
15 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־4 אורחים | |||||