רוב הסיכויים שבטח מישהו פרסם את זה כאן - אבל למראה שמישהו פספס - חריטת ג'מבו מעוררת השתאות...
http://www.youtube.com/watch?v=ydDQQQww1AA
חריטת XL
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חריטת XLרוב הסיכויים שבטח מישהו פרסם את זה כאן - אבל למראה שמישהו פספס - חריטת ג'מבו מעוררת השתאות...
http://www.youtube.com/watch?v=ydDQQQww1AA
Re: חריטת XLבהחלט עושה חשק לחרוט במשהו !
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||