מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?
על ידי Pini Gold » 08 דצמבר 2012, 15:18
לאחר חיפוש והתלבטות הצלחתי לבסוף לאסוף כמה קרשים ולארגן מקום לכלי החריטה.
הכלים מסודרים על היקף קשת להשגת נפח איחסון גדול יותר מבלי לפגוע בנגישות. הכלים מונחים בשיפוע של כ 10 מעלות לכוון הקיר ומונחים בשקעים מרופדים בנייר לטש.
באופן דומה קיימים שקעים מרופדים בנייר לטש גם בתחתית המתקן (למעשה זה החלק הנגדי של מה שנוסר מהקשת העליונה) ובהם נשענות קצוות הידיות.
המתקן תלוי מעל המחרטה ובנתיים די נוח לי עם זה.
אגב הכל נעשה משאריות ארונות שמישהו זרק כאן ברחוב.
רוחב המתקן כ 90 ס"מ וגובה כ - 80 ס"מ.
- קבצים מצורפים
-

- המטרה היתה להגיע לנגישות נוחה למגוון כלים
-

Pini Gold
- סופר משתמש
-
- הודעות: 2818
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
- מיקום: הרצליה
על ידי zvika002 » 08 דצמבר 2012, 17:49
מנסיון אישי המתקן טוב לאחסון ותצוגה.
פרקטית ,הכלים הרלוונטים לפרויקט,טוב שישכנו קרוב למחרטה
-
zvika002
- סופר משתמש
-
- הודעות: 156
- הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד