קעריות ברוש, אחת עם טבעות, רעיון !
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
קעריות ברוש, אחת עם טבעות, רעיון !לפני כמה חודשים עשיתי 2 קעריות ברוש, אחת מהם עם טבעות, ואז בא לי רעיון לעשות גם טבעות בהיקף של קערות מעץ מודבק שכבר הצגתי כאן. המטרה שהעלתי כאן שוב משה כבר הצגתי הוא להראות את ההבדל בין טבעות ללא טבעות.
Re: קעריות ברוש, אחת עם טבעות, רעיון !יפים להפליא
מאוד
Re: קעריות ברוש, אחת עם טבעות, רעיון !תודה שרית
Re: קעריות ברוש, אחת עם טבעות, רעיון !אהבתי את הקערות!
Re: קעריות ברוש, אחת עם טבעות, רעיון !יפה מאד
חבל שזה קטן כל כך
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||