חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

קעריות ברוש, אחת עם טבעות, רעיון !

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

קעריות ברוש, אחת עם טבעות, רעיון !

הודעהעל ידי umi » 17 נובמבר 2012, 04:44

לפני כמה חודשים עשיתי 2 קעריות ברוש, אחת מהם עם טבעות, ואז בא לי רעיון לעשות גם טבעות בהיקף של קערות מעץ מודבק שכבר הצגתי כאן. המטרה שהעלתי כאן שוב משה כבר הצגתי הוא להראות את ההבדל בין טבעות ללא טבעות.
קבצים מצורפים
P8160592.JPG
הקערית עם טבעות היא בערך 7 על 7 ס"מ.
ובעיקבות הטבעות הנ"ל...
PC010051.JPG
זאת קערה שעשיתי לפהי כמה חודשים והצגתי כאן, ולפני כמה ימים שוב חרתתי את ההיקף עם טבעות,
PB170734.JPG
חרוט שינית עם הטבעות. רואים שהשחבות עץ מלמטה יוצאים אחוצה
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: קעריות ברוש, אחת עם טבעות, רעיון !

הודעהעל ידי sarit zur » 17 נובמבר 2012, 09:14

יפים להפליא :!:
מאוד :)
סמל אישי של המשתמש
sarit zur
סופר משתמש
 
הודעות: 146
הצטרף: 01 ינואר 2011, 16:56

Re: קעריות ברוש, אחת עם טבעות, רעיון !

הודעהעל ידי umi » 18 נובמבר 2012, 00:33

תודה שרית
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: קעריות ברוש, אחת עם טבעות, רעיון !

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 18 נובמבר 2012, 09:04

אהבתי את הקערות!
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: קעריות ברוש, אחת עם טבעות, רעיון !

הודעהעל ידי zvika002 » 18 נובמבר 2012, 09:06

יפה מאד
חבל שזה קטן כל כך
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41

מוצא חן בעיני.

הודעהעל ידי eyal g » 18 נובמבר 2012, 10:22

תתחדש
eyal g
סופר משתמש
 
הודעות: 406
הצטרף: 18 אוגוסט 2007, 16:23


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד