תודה שריתי
עוד צלחות שסוף סוף סיימתי
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
עוד צלחות שסוף סוף סיימתיהצריבה כמובן של שריתוש שפשוט משדרגת ומקפיצה את העבודה
תודה שריתי
Re: עוד צלחות שסוף סוף סיימתיכרגיל, העבודות של שרית, יפיפיות..! ( גם שלך..
שנה טובה נערך לאחרונה על ידי icemen בתאריך 16 ספטמבר 2012, 16:38, נערך פעם אחת בסך הכל.
Re: עוד צלחות שסוף סוף סיימתימרשים מאד(כתמיד).
Re: עוד צלחות שסוף סוף סיימתימצטרף לשאר התגובות...פשוט מקסים.
Re: עוד צלחות שסוף סוף סיימתיממש תענוג לראות את העבודות של הגברת צור, גם שלך
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||