אגרטל מסיסם קוטר 12 גובה כ-25
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: אגרטל מסיסם קוטר 12 גובה כ-25יפה מאוד
האם האגרטל מרוקן עד למטה ? עם כן כול הכבוד לחרוט קוטר הולך וקטן (פנימי) זו אכן מיומנות גדולה ... חג שמח !!
Re: אגרטל מסיסם קוטר 12 גובה כ-25יצירה מקצועית ויפה
Re: אגרטל מסיסם קוטר 12 גובה כ-25עבודה יפה, מתי גם תצלם כמו שאתה חורט..?!
צלם על רקע בהיר,תפעיל פלאש,אל תהיה קמצן..
Re: אגרטל מסיסם קוטר 12 גובה כ-25בודאי שחרוט עד למטה , לכן עשיתי את התחתית בצורה כזו על מנת לשמור על יציבות
Re: אגרטל מסיסם קוטר 12 גובה כ-25אהבתי את הצורה. העץ משגע -
שנה טובה
Re: אגרטל מסיסם קוטר 12 גובה כ-25יפה מאוד,אהבתי.
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־4 אורחים | |||||