חג שמח
עבודה נוספת משיטה שחורה
9 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
עבודה נוספת משיטה שחורהוהפעם קערה עם הגבהה מימדים : קוטר 36 ס"מ עומק 14 ס"מ גובה כללי 18ס"מ התחתית מרוקנת , מצורפות 3 תמונות
חג שמח
Re: עבודה נוספת משיטה שחורהאיזה יופה של עבודה וגם עץ, לא יכול להיות יותר יפה
Re: עבודה נוספת משיטה שחורהעבודה יפה.
עם מה אתה עושה את הפיניש?
Re: עבודה נוספת משיטה שחורהמשהו משהו. גם הצורה והתגמיר. נראה כמו פוליטורה אבל לא בטוח.
Re: עבודה נוספת משיטה שחורהאכן פוליטורה שיושמה על העץ ללא סילר שלוטש עד 400 גרעין
Re: עבודה נוספת משיטה שחורהשלום קרמר
הפעם ניסיתי שיטה חדשה ללא סילר פוליטורה שיושמה על העץ ללא סילר שלוטש עד 400 גרעין כלומר ליטוש עד גרעין 400 ופריקשין פוליש ...... במהירות גבוהה יחסית חג שמח
Re: עבודה נוספת משיטה שחורהיפה מאוד ,עבודה יפה,
9 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים | |||||