קערה מעץ תות
13 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: קערה מעץ תותתודה לכולם.. צביקה, אל דאגה,זה בדרך..
Re: קערה מעץ תותמה שאני עושה בנידון, ממליץ בזה למנהלי האתר למחוק את הנסיון החדש לנסיון פרסום העלוב שלכם ולחסום גם את שם המשתמש הזה!!!
לשאלתך, מה הקשר בין מחט לתחת? חוץ מזה שזה דוקר. תהיו הגונים, רוצים לפרסם? יש דרכים לכך והן כרוכות בתשלום. כאילו שלא ידעתם.
13 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||