חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץ

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץ

הודעהעל ידי abobabo » 18 אוגוסט 2012, 21:39

אני מעוניין ללמוד לחרוט בעץ ומבקש המלצות על סדנאות בהן ניתן ללמוד באזור רמת ישי.

תודה.
abobabo
משתמש ותיק
 
הודעות: 41
הצטרף: 30 אוגוסט 2009, 22:00

Re: עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץ

הודעהעל ידי zvika002 » 18 אוגוסט 2012, 22:36

דני ווגנר בנופית
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41

עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץ

הודעהעל ידי abobabo » 18 אוגוסט 2012, 22:51

למדת שם?

יודע מה העלות?
abobabo
משתמש ותיק
 
הודעות: 41
הצטרף: 30 אוגוסט 2009, 22:00

Re: עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץ

הודעהעל ידי zvika002 » 19 אוגוסט 2012, 08:11

לא,לא למדתי שם.
מציע לך להתקשר אליו (שלחתי לך טלפון שלו במסר אישי) ולשאול על עלות הקורס ועל תלמידים חברי הפורום שלמדו אצלו.כך תוכל לקבל חוות דעת אמינה על האיש ועל הקורס
zvika002
סופר משתמש
 
הודעות: 156
הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41

Re: עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץ

הודעהעל ידי abobabo » 19 אוגוסט 2012, 15:54

תודה רבה.
abobabo
משתמש ותיק
 
הודעות: 41
הצטרף: 30 אוגוסט 2009, 22:00

Re: עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץ

הודעהעל ידי gady » 19 אוגוסט 2012, 18:06

שלום
אני למדתי אצלו לפני כשנה.
הקורס הבסיסי כולל 10 פגישות של 3 שעות כל אחת.
דני הוא מורה מעולה, בעל ניסיון רב בחריטה ובהדרכה.
מומלץ מאד

גדעון
gady
משתמש ותיק
 
הודעות: 23
הצטרף: 15 נובמבר 2011, 22:42

מצטרף להמלצה על דני

הודעהעל ידי eyal g » 20 אוגוסט 2012, 22:07

למדתי איתו ואני בקשר איתו לגבי בעיות שצצות לי לפעמים.
מורה משכמו ומעלה. בפשטות הוא יכניס אותך לעולם החריטה מהבסיס ועד להיכן שתרצה להגיע.
מומלץ בחום
eyal g
סופר משתמש
 
הודעות: 406
הצטרף: 18 אוגוסט 2007, 16:23

Re: עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץ

הודעהעל ידי GILY » 22 אוגוסט 2012, 06:03

מצטרף להמלצות - דני מורה מעולה וגם קרוב אליך פיזית ....
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץ

הודעהעל ידי jacob-a » 06 ספטמבר 2012, 19:38

לא יודע אם זה רלוונטי,אני לומד כעת אצל דני ווגנר,למרות הקילומטרג' שאני נוסע
אליו זה בהחלט שווה.
jacob-a
סופר משתמש
 
הודעות: 240
הצטרף: 16 ינואר 2011, 22:11

Re: עזרה : אני מעוניין בקורס חריטה בעץ

הודעהעל ידי GILY » 08 ספטמבר 2012, 20:26

אני חושב שאמרת הכל
ללא ספק המאמץ משתלם :)
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־6 אורחים