חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

קערה משיטה שחורה

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

קערה משיטה שחורה

הודעהעל ידי GILY » 01 ספטמבר 2012, 13:27

שלום
לפני מספר שבועות התחלתי לעבוד על הקערה מחומר רב שאספתי מהבקעה
להלן התוצאה הסופית ...
קבצים מצורפים
 שחורה 1.JPG
קערה גובה 36 עומק 14
 שחורה 2.JPG
תמונה נוספת
 שחורה 3.JPG
תמונה אחרונה
נערך לאחרונה על ידי GILY בתאריך 01 ספטמבר 2012, 14:09, נערך פעם אחת בסך הכל.
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: כערה משיטה שחורה

הודעהעל ידי i-pink » 01 ספטמבר 2012, 13:46

GILY כתב:שלום
לפני מספר שבועות התחלתי לעבוד על הקערה מחומר רב שאספתי מהבקעה
להלן התוצאה הסופית ...


אני מקווה שאתה מתכוון לקערה, כי היא נראת קעורה ויפה מאוד.

ולא כעורה כלל.

הכיעור אחז בה = כערה.
i-pink
סופר משתמש
 
הודעות: 143
הצטרף: 08 אוגוסט 2009, 00:12

Re: כערה משיטה שחורה

הודעהעל ידי isidor » 01 ספטמבר 2012, 13:52

צודקת !
isidor
סופר משתמש
 
הודעות: 614
הצטרף: 04 פברואר 2010, 09:43

Re: כערה משיטה שחורה

הודעהעל ידי GILY » 01 ספטמבר 2012, 14:07

קיבלתי תיקון אכן קערה ... :lol:
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: קערה משיטה שחורה

הודעהעל ידי yd » 01 ספטמבר 2012, 22:17

יפה מאוד.
yd
סופר משתמש
 
הודעות: 1006
הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50

Re: קערה משיטה שחורה

הודעהעל ידי icemen » 02 ספטמבר 2012, 07:49

מרהיב ומיוחד..!
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: קערה משיטה שחורה

הודעהעל ידי Pini Gold » 02 ספטמבר 2012, 18:15

מקסימה.
ספר בבקשה איך היתה העבודה עם החומר הזה. הוא קשה כמו סיסם?
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: קערה משיטה שחורה

הודעהעל ידי GILY » 03 ספטמבר 2012, 06:09

הי פיני האמת שלא !
אפשר להגיד אותו הדבר אולי זה בגלל שאני עובד רטוב ....
אני אתמול תחלתי כבר לעבוד על עבודה מס 3 .
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים

cron