שלום
לפני מספר שבועות התחלתי לעבוד על הקערה מחומר רב שאספתי מהבקעה
להלן התוצאה הסופית ...
קערה משיטה שחורה
8 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
קערה משיטה שחורהשלום
לפני מספר שבועות התחלתי לעבוד על הקערה מחומר רב שאספתי מהבקעה להלן התוצאה הסופית ... נערך לאחרונה על ידי GILY בתאריך 01 ספטמבר 2012, 14:09, נערך פעם אחת בסך הכל.
Re: כערה משיטה שחורה
אני מקווה שאתה מתכוון לקערה, כי היא נראת קעורה ויפה מאוד. ולא כעורה כלל. הכיעור אחז בה = כערה.
Re: קערה משיטה שחורהמקסימה.
ספר בבקשה איך היתה העבודה עם החומר הזה. הוא קשה כמו סיסם?
Re: קערה משיטה שחורההי פיני האמת שלא !
אפשר להגיד אותו הדבר אולי זה בגלל שאני עובד רטוב .... אני אתמול תחלתי כבר לעבוד על עבודה מס 3 .
8 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||