שבת שלום
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: שבת שלוםיפה מאוד ישראל. מי שטורח בערב שבת יכול לנוח בשבת. כל הכבוד.
Re: שבת שלוםנראה מעניין מאוד.
אשמח לשמוע על "המאחורי הקלעים" באיזה טכניקה השתמשת.
Re: שבת שלוםיפה מאד
לכל שבת יש מוצאי שבת
Re: שבת שלוםישראל, קבל שאפו גדול על העבודות..!
Re: שבת שלום i-pinkשבת שלום לך
עבודה של מזוכיסט! הייתה הרבה עבודה לעבד את הרגליים. זה התחיל מזה שחרטתי מהבסיס פנימה כמו קערה ואז עם ג'קסון חתכתי ועשיתי צורה של הרגלים . אחרי זה לעבד את הרגלים עם פצירה ובסוף עם רצועת ארוכה של בד זכוכית ללטש את הרגלים. ורק לקראת הסוף חרטתי את הקערה עצמה. בקיצור המון עבודה. שבת שלום. נערך לאחרונה על ידי ykyk בתאריך 01 ספטמבר 2012, 05:36, נערך 3 פעמים בסך הכל.
Re: שבת שלום מושיקכן אתה צודק
ויש הרבה ותכניות והכנות ובשבוע הבא אני מקווה יהיה תוצאות לא פחות טובות. שבת שלום נערך לאחרונה על ידי ykyk בתאריך 01 ספטמבר 2012, 05:43, נערך 2 פעמים בסך הכל.
Re: שבת שלוםכן אתה צודק.
תודה. פיני נערך לאחרונה על ידי ykyk בתאריך 01 ספטמבר 2012, 05:32, נערך פעם אחת בסך הכל.
Re: שבת שלוםיפה מאוד כל הכבוד - הגימלאות משתלמת !!
יופי של אקליפטוס
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||