חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

שבת שלום

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

שבת שלום

הודעהעל ידי ykyk » 31 אוגוסט 2012, 17:35

שבת שלום
קבצים מצורפים
DSCN0954.JPG
DSCN0953.JPG
DSCN0955.JPG
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: שבת שלום

הודעהעל ידי Pini Gold » 31 אוגוסט 2012, 21:32

יפה מאוד ישראל. מי שטורח בערב שבת יכול לנוח בשבת. כל הכבוד.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: שבת שלום

הודעהעל ידי i-pink » 31 אוגוסט 2012, 22:20

נראה מעניין מאוד.
אשמח לשמוע על "המאחורי הקלעים" באיזה טכניקה השתמשת.
i-pink
סופר משתמש
 
הודעות: 143
הצטרף: 08 אוגוסט 2009, 00:12

Re: שבת שלום

הודעהעל ידי moshik » 31 אוגוסט 2012, 23:49

יפה מאד
לכל שבת יש מוצאי שבת
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: שבת שלום

הודעהעל ידי icemen » 01 ספטמבר 2012, 01:37

ישראל, קבל שאפו גדול על העבודות..!
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: שבת שלום i-pink

הודעהעל ידי ykyk » 01 ספטמבר 2012, 05:18

שבת שלום לך
עבודה של מזוכיסט!
הייתה הרבה עבודה לעבד את הרגליים.
זה התחיל מזה שחרטתי מהבסיס פנימה כמו קערה ואז עם ג'קסון חתכתי ועשיתי
צורה של הרגלים . אחרי זה לעבד את הרגלים עם פצירה ובסוף עם רצועת ארוכה של בד זכוכית ללטש את הרגלים.
ורק לקראת הסוף חרטתי את הקערה עצמה.
בקיצור המון עבודה.
שבת שלום.
קבצים מצורפים
DSCN0944.JPG
DSCN0946.JPG
נערך לאחרונה על ידי ykyk בתאריך 01 ספטמבר 2012, 05:36, נערך 3 פעמים בסך הכל.
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: שבת שלום מושיק

הודעהעל ידי ykyk » 01 ספטמבר 2012, 05:27

כן אתה צודק
ויש הרבה ותכניות והכנות ובשבוע הבא אני מקווה יהיה תוצאות לא פחות טובות.
שבת שלום
קבצים מצורפים
DSCN1007.JPG
נערך לאחרונה על ידי ykyk בתאריך 01 ספטמבר 2012, 05:43, נערך 2 פעמים בסך הכל.
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: שבת שלום

הודעהעל ידי ykyk » 01 ספטמבר 2012, 05:29

כן אתה צודק.
תודה. פיני
קבצים מצורפים
DSCN1013.JPG
נערך לאחרונה על ידי ykyk בתאריך 01 ספטמבר 2012, 05:32, נערך פעם אחת בסך הכל.
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: שבת שלום אביחי

הודעהעל ידי ykyk » 01 ספטמבר 2012, 05:30

תודה רבה.
אביחי
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: שבת שלום

הודעהעל ידי GILY » 01 ספטמבר 2012, 10:00

יפה מאוד כל הכבוד - הגימלאות משתלמת !!
יופי של אקליפטוס
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד