חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מדרגה !!!!!! הודעה מתמשכת

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

מדרגה !!!!!! הודעה מתמשכת

הודעהעל ידי ykyk » 22 אוגוסט 2012, 02:36

שלום
פנו אלי ולא מבינם על מה אני מדבר כשאני אומר מדרגה.
והבכן רבותי כשמדביקים שני משטחים אין צורך למרוח את הכול בדבק
כי ממילא אנחנו חורטים את השטח.
ואז עושים טבעת ואת יתר השטח מורידים ב2 מ"מ.
ואז בזמן החריטה מוציאים פלטה שלמה על ידי סכין חיתוך שיכולה לשימוש חוזר.
ישראל.
23/08/2012
סיימתי היום עוד 2 קערות שיצאו לי כתוצאה מהמדרגה ונשאר לי עוד
בסיס לעשות ממנו מה שהוא קטן.
ביי
קבצים מצורפים
DSCN0976.JPG
מה שרואים בתמונה זה 2 קערות אחת בתוך השנייה.
אך למעשה זה החלק הפנימי של העיגול
העליון
שיצא בזכות המדרגה
בקערה הפנימית רואים יותר ברור את המדרגה.
ועכשוו אני אדביק עוד 2 שכבות ויצא עוד קערה
DSCN0978.JPG
החלק הפנימי של הפלטה העליונה
DSCN0990.JPG
מה שרואים בתמונה זה 2 קערות ועוד פלטה.
הקערות יוצאות אחת מהשנייה בגלל הפלטה שאני מוציא עם המדרגה
DSCN0991.JPG
DSCN0992.JPG
DSCN0995.JPG
DSCN0997.JPG
החלק הפנימי העיגול שיצא היום הדבקתי עצים וזה יהיה עוד קערה. ומהעיגול הזה גם יצא לי עוד עיגול.
DSCN1007.JPG
סיסם הודי
מידות: 17X12.5ס"מ
סיום:סנדיק סילר ופרנץ פוליש
P8290996.JPG
הקערה בחריטה אחרי שהוצאתי עם סכין
חיתוך את העיגול הפנימי
P8291002.JPG
נערך לאחרונה על ידי ykyk בתאריך 31 אוגוסט 2012, 18:06, נערך 8 פעמים בסך הכל.
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: מדרגה !!!!!! הודעה מתמשכת

הודעהעל ידי umi » 24 אוגוסט 2012, 02:04

עכשיו מובן הרבה יותר. אני מאמץ את השיטה, חריטה יפה. אבל גם האי-שיוויון של הסגמנטים יפה. העבודה כמוון מצויינת:
תמשיך ללמד, השיטה הזאת מאוד מוצא כן בעיניי, אני חסכן מטיבי וחבל לי ליזרוק המון עץ חרוט.
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: מדרגה !!!!!! הודעה מתמשכת

הודעהעל ידי ykyk » 24 אוגוסט 2012, 04:35

זה לא סתם לזרוק זה עיגול שהוקעה בו עבודה והנה יש תוצאת.
תודה
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: מדרגה !!!!!! הודעה מתמשכת

הודעהעל ידי ykyk » 24 אוגוסט 2012, 08:41

umi כתב:עכשיו מובן הרבה יותר. אני מאמץ את השיטה, חריטה יפה. אבל גם האי-שיוויון של הסגמנטים יפה. העבודה כמוון מצויינת:
תמשיך ללמד, השיטה הזאת מאוד מוצא כן בעיניי, אני חסכן מטיבעי וחבל לי ליזרוק המון עץ חרוט.
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: מדרגה !!!!!! הודעה מתמשכת

הודעהעל ידי Pini Gold » 24 אוגוסט 2012, 18:09

רעיון יפה. אנסה פעם
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים

cron