שלום
פנו אלי ולא מבינם על מה אני מדבר כשאני אומר מדרגה.
והבכן רבותי כשמדביקים שני משטחים אין צורך למרוח את הכול בדבק
כי ממילא אנחנו חורטים את השטח.
ואז עושים טבעת ואת יתר השטח מורידים ב2 מ"מ.
ואז בזמן החריטה מוציאים פלטה שלמה על ידי סכין חיתוך שיכולה לשימוש חוזר.
ישראל.
23/08/2012
סיימתי היום עוד 2 קערות שיצאו לי כתוצאה מהמדרגה ונשאר לי עוד
בסיס לעשות ממנו מה שהוא קטן.
ביי
