כנסו ללינק ותלמדו משהו על חריטה
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wnv0DAR_gWA[/youtube]
רציתם חריטה, אז הנה לכם
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
רציתם חריטה, אז הנה לכםכנסו ללינק ותלמדו משהו על חריטה
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wnv0DAR_gWA[/youtube]
Re: רציתם חריטה, אז הנה לכםממש נחמד, אבל הקישור לסירטון הזה כבר היה כאן בפורום. בכל זרת יפה לראות שוב
Re: רציתם חריטה, אז הנה לכםפדיקור לא היה מזיק
Re: רציתם חריטה, אז הנה לכםישן, אבל תמיד טוב לראות שוב... (ואני אישית מעדיף לחרוט עם הידיים
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־2 אורחים | |||||