שלום
לא נמאס לכם מקערות!
במסגרת הבלגן שיש לי במחסן אני מדביק עצים ועושה מהם קערות.כדי שיהיה לי מקום. העיגול שיצא
מהפלטה העליונה הוא עכשוו הבסיס של הקערה. וגם כשאני מדביק אני עושה מדרגה
ואז עם סכין חיתוך אני מוציא פלטה.
הפעם הקערה יצאה גדולה.
מידות: 39.5X13.5 ס"מ
סיום: ופרנץ פוליש וסנדקי סילר.
