חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

קערה אחת

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

קערה אחת

הודעהעל ידי ykyk » 01 אוגוסט 2012, 12:53

שלום
סיימתי היום קערה בהדבקות היה לי עיגול של חרוב שהסתובב אצלי הרבה
זמן.
אז הדבקתי לו משני הצדדים עצים ויצא קערה.
הפעם עשיתי קצת שונה. עשיתי בעץ מעין טבעת של 5 ס"מ ואת יתר השטח
הורדתי בגובה. ואז עם סכין חיתוך הוצאתי עיגולים ולא הייתי צריך לחרוט את כל השטח.וגם הרבה פחות דבק.
מידות: 34X11 ס"מ
סיום: סנדיג סילר ופרנץ פוליש
קבצים מצורפים
DSCN0896.JPG
DSCN0897.JPG
DSCN0892.JPG
DSCN0894.JPG
כמו שרואים את חריץ עשיתי חריץ גם מהצד השני והורדתי מהשטח.
ואז לא צריך לחרוט את כל השטח
DSCN0895.JPG
נערך לאחרונה על ידי ykyk בתאריך 01 אוגוסט 2012, 21:50, נערך פעם אחת בסך הכל.
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: קערה אחת

הודעהעל ידי zigi » 01 אוגוסט 2012, 14:12

יופי !!!
כל יום אנחנו משופעים בעבודות חדשות ברעיונות חדשים ובכלל,
פורום פורה. יישר כח לעושים במלאכה/תחביב
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: קערה אחת

הודעהעל ידי ykyk » 01 אוגוסט 2012, 18:11

שלום ותודה
כחלק מהמאמץ לפנות עצים במחסן הקטן שלי אני עושה מהם קערות ואז מתפנה
לי שטח.לא לכולם יש מקום בשפע.
בקשר לשיטה שבה עבדתי עם הקערה.
השכבה האמצעית הייתה מחרוב ישן שהוא כמו פלדה .
וגם חוסכים דבק ומשתמשים עם החומר לעוד דברים .
ביי
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: קערה אחת

הודעהעל ידי umi » 01 אוגוסט 2012, 21:23

יופי של קערה וגם הטכניקה, כי, האמת, כואב לי הלב כאשר אני חורט ורוקן קערה וסתם זורק את העץ החרוט. אני אנסה להעתיק
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: קערה אחת

הודעהעל ידי GILY » 04 אוגוסט 2012, 07:42

יפה מאוד
גם אני סיימתי לא מזמן וזה + קערה קטנה מחרוב (תמונות בהמשך )
בקרוב קערות משיטה שחורה החומר כבר כאן - אבל לא הזמן ....
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: קערה אחת

הודעהעל ידי ykyk » 04 אוגוסט 2012, 09:24

תודה
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: קערה אחת

הודעהעל ידי icemen » 04 אוגוסט 2012, 21:17

כרגיל אצלך..עבודות יפות..!
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: קערה אחת

הודעהעל ידי ykyk » 04 אוגוסט 2012, 22:16

תודה
יש עוד אחת בדרך
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים