שלום
לא צריך לטרוח לעשות הברגה יש מוכן .
לוקחים בקבוק של קולה חותכים אחרי ההברגה מכניסים למחרטה ומורידים
את מה שמיותר.
ואת ההברגה מדביקים בגוף המלחייה ואת המכסה בפקק של המלחייה.
צירך קצת להתאמן ובסוף יוצא מלחיות יפות.
ביי
מיחזור
8 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מיחזורשלום
לא צריך לטרוח לעשות הברגה יש מוכן . לוקחים בקבוק של קולה חותכים אחרי ההברגה מכניסים למחרטה ומורידים את מה שמיותר. ואת ההברגה מדביקים בגוף המלחייה ואת המכסה בפקק של המלחייה. צירך קצת להתאמן ובסוף יוצא מלחיות יפות. ביי
נערך לאחרונה על ידי ykyk בתאריך 21 יולי 2012, 08:23, נערך פעם אחת בסך הכל.
Re: מיחזורתודה
דרך אגב זה תוצאה של מפגש חרטים.
Re: מיחזוריפה ,פשוט,איך לא חשבנו על זה קודם,תודה.
Re: מיחזורוואלה תמיד אתה מחכים אותנו ומראה איך אפשר לעשות דברים מסובכים בצורה מאוד פשוטה.
תמשיך!!
Re: מיחזורתודה
על אותה שיטה אפשר לעשות גם קופסאות.
Re: מיחזורזה ממש חכם, אני אנסה להעתיק, האם אצליח ?, עוד לא ראיתי שילוב כזה מעשי , כל הכבוד
8 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־4 אורחים | |||||