חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

קערה מארוקריה עם פירסינג

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

קערה מארוקריה עם פירסינג

הודעהעל ידי ezerzur » 25 מאי 2012, 12:11

האמת עבודת נמלים
קבצים מצורפים
25052012163.jpg
קערה
25052012162.jpg
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: קערה מארוקריה עם פירסינג

הודעהעל ידי zigi » 25 מאי 2012, 13:08

ממש יפה ומעניין.
שיהיה בריא זה שיש לו את הסבלנות לעשות את החיתוכים היפים. יישר כח.
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: קערה מארוקריה עם פירסינג

הודעהעל ידי icemen » 25 מאי 2012, 14:01

לא בעיה בכלל.. את החורים קונים מוכנים, ומדביקים על הקערות..
עבודות יפיפיות..!
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: קערה מארוקריה עם פירסינג

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 25 מאי 2012, 14:31

היי! חסרות עיניים... למה חתכת אותן :lol: :lol: :lol:
קצת שיחקתי בפירסינג אצל אלי אביסרה (יחד עם אוריאל בסדנת אומן) והיה המון כיף!!! זה ארוך ומייגע, אבל כמו שרואים כאן - התוצאות מצדיקות את המאמץ.

מקסים!
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: קערה מארוקריה עם פירסינג

הודעהעל ידי Pini Gold » 25 מאי 2012, 21:31

קערה מיוחדת ויפה.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: קערה מארוקריה עם פירסינג

הודעהעל ידי GILY » 27 מאי 2012, 13:28

מקסים !!
כלהכבוד :D
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: קערה מארוקריה עם פירסינג

הודעהעל ידי umi » 27 מאי 2012, 16:46

עבודה מדהימה. איך עושים את הפירסינג ? הסבר בבקשה
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: קערה מארוקריה עם פירסינג

הודעהעל ידי ezerzur » 28 מאי 2012, 07:56

לאחר חריטת הכלי / במקרה זה קערה , תוחמים את השטח אותו אנו רוצים לעבוד עליו ע"י סימון שני פסים - עליון ותחתון ,
השלב הבא הוא ציור הצורה ביד חופשית כאשר יש להשתדל לשמור על רווחים שווים בין החלקים וצורה זהה פחות או יותר
השלב הבא הוא קיבוע החלק ללא תזוזה , והתחלת עבודה עם משחזת אויר או מכשיר דומה , קדיחה וכרסום ,
העבודה נעשית בזהירות מאחר ולמשחזת יש נטיה "לברוח " :roll:
בקערה שלפניכם עבודת הפירסינג בלבד לקחה כ- 5 שעות
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: קערה מארוקריה עם פירסינג

הודעהעל ידי i-pink » 16 יולי 2012, 03:44

פשוט מדהים!
i-pink
סופר משתמש
 
הודעות: 143
הצטרף: 08 אוגוסט 2009, 00:12

Re: קערה מארוקריה עם פירסינג

הודעהעל ידי yd » 17 יולי 2012, 18:04

כל הכבוד, יצא מדהים .
yd
סופר משתמש
 
הודעות: 1006
הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־3 אורחים