לאחרונה קיבלתי מסבי מקצוע סטנלי 220, המקצוע יחסית ישן, ולא הישתמשו בו יחסית הרבה זמן,
יש דברים מיוחדים שכדאי לעשות אחרי זמן רב ללא שימוש, חוץ מניקיון?
אוןלי כיונון השחזה שימון וכו?
תודה רבה!
עומר.
תמונות של המקצוע:

מקצוע סטנלי 220 שקיבלתי
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מקצוע סטנלי 220 שקיבלתישלום לכולם:)
לאחרונה קיבלתי מסבי מקצוע סטנלי 220, המקצוע יחסית ישן, ולא הישתמשו בו יחסית הרבה זמן, יש דברים מיוחדים שכדאי לעשות אחרי זמן רב ללא שימוש, חוץ מניקיון? אוןלי כיונון השחזה שימון וכו? תודה רבה! עומר. תמונות של המקצוע:
![]()
Re: מקצוע סטנלי 220 שקיבלתיבמזל טוב,
דבר ראשון פרק את ידיות העץ מהכלי. הכנס את כל חלקי המתכת (כשהם מפורקים) למיכל מים עם 2-3 כפות מלח לימון (כן כזה שמשמש במטבח) והשרה למשך יממה או עד שכל החלודה תתמוסס. שטוף היטב, נגב ,יבש, מרח בשמן מכונות כלשהו (אפשר גם מעט שמן מנוע) השחז את הלהב הרכב כוון ובהצלחה. את ידיות העץ נקה וצפה בלק.
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||