חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מקצוע סטנלי 220 שקיבלתי

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

מקצוע סטנלי 220 שקיבלתי

הודעהעל ידי Omer811 » 10 יוני 2012, 15:25

שלום לכולם:)
לאחרונה קיבלתי מסבי מקצוע סטנלי 220, המקצוע יחסית ישן, ולא הישתמשו בו יחסית הרבה זמן,
יש דברים מיוחדים שכדאי לעשות אחרי זמן רב ללא שימוש, חוץ מניקיון?
אוןלי כיונון השחזה שימון וכו?
תודה רבה!
עומר.
תמונות של המקצוע:
תמונה
תמונה
תמונה
קבצים מצורפים
photo.jpg
photo 2.jpg
Omer811
משתמש ותיק
 
הודעות: 52
הצטרף: 10 יוני 2012, 15:13

Re: מקצוע סטנלי 220 שקיבלתי

הודעהעל ידי zigi » 10 יוני 2012, 16:03

במזל טוב,
דבר ראשון פרק את ידיות העץ מהכלי.
הכנס את כל חלקי המתכת (כשהם מפורקים) למיכל מים עם 2-3 כפות מלח לימון (כן כזה שמשמש במטבח) והשרה למשך יממה או עד שכל החלודה תתמוסס.
שטוף היטב, נגב ,יבש, מרח בשמן מכונות כלשהו (אפשר גם מעט שמן מנוע)
השחז את הלהב הרכב כוון ובהצלחה.
את ידיות העץ נקה וצפה בלק.
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים

cron