קופסאות לקסמי שיניים
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: קופסאות לקסמי שינייםרעיון מצויין, המוצר המוגמר ממש יפה.
Re: קופסאות לקסמי שינייםאני ספרתי סה"כ ארבעה כלים?
האחרון שצולם יצא ממש מוצלח (אני בטוח שזה מתוכנן) מבחינת השילוב של העץ בעץ (ליבה עם עץ צעיר) - לשילוב צבעים מנצח! אבל כולם מקסימים. ועל הרעיון מגיע לאוריאל יישר כוח גדול, ממש יפה!
Re: קופסאות לקסמי שינייםאהבתי את הרעיון והביצוע.
Re: קופסאות לקסמי שינייםעבודות יפות ומושקעות,אהבתי את הפירסינג.
Re: קופסאות לקסמי שינייםאהבתי ביותר
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||