גילוי נאות
אני באתי עם גלון של החומר הנ"ל...
איטום קצוות עץ ירוק - המלצה
14 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: המלצה ואזהרה - חולק עליך...גילוי נאות
אני באתי עם גלון של החומר הנ"ל...
Re: המלצה ואזהרה - חולק עליך... הערה לגבי בטיחותמשה לידיעתך ,מה שבוער בשעווה , זו לא השעווה עצמה אלא האדים שלה.
ולכן הדבר מסוכן , כי אם יש אדים רבים בסביבה האדים יכולים להתלקח, גם אם לא נשפכה אפילו טיפה של שעווה. שים לב בנר דולק השעווה אינה בוערת אלא החלק העליון של הפתיל האפוף אדים, וזאת כתוצאה מהתאיידות השעווה. עבודה בטוחה לכולם
Re: המלצה ואזהרה - חולק עליך... הערה לגבי בטיחות
זיגי תודה, החכמתי (עדיין יצאתי צודק
חברים וחברות הפתרון הואפשוט מאוד - פוליגג. חומר לאיטות גגות.
אין זול ממנו. אין נח ממנו לעבודה... לכל אחד יש בבית (או אצל השכן מלמעלה) והוא מספק את הסחורה...
14 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים | |||||