חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

איטום קצוות עץ ירוק - המלצה

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

Re: המלצה ואזהרה - חולק עליך...

הודעהעל ידי Eliko » 19 נובמבר 2007, 14:48

גילוי נאות
אני באתי עם גלון של החומר הנ"ל...
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

Re: המלצה ואזהרה - חולק עליך... הערה לגבי בטיחות

הודעהעל ידי zigi » 19 נובמבר 2007, 15:31

משה לידיעתך ,מה שבוער בשעווה , זו לא השעווה עצמה אלא האדים שלה.
ולכן הדבר מסוכן , כי אם יש אדים רבים בסביבה האדים יכולים להתלקח,
גם אם לא נשפכה אפילו טיפה של שעווה. שים לב בנר דולק השעווה אינה
בוערת אלא החלק העליון של הפתיל האפוף אדים, וזאת כתוצאה
מהתאיידות השעווה. עבודה בטוחה לכולם
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: המלצה ואזהרה - חולק עליך... הערה לגבי בטיחות

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 19 נובמבר 2007, 16:29

zigi כתב:משה לידיעתך ,מה שבוער בשעווה , זו לא השעווה עצמה אלא האדים שלה.
ולכן הדבר מסוכן , כי אם יש אדים רבים בסביבה האדים יכולים להתלקח,
גם אם לא נשפכה אפילו טיפה של שעווה. שים לב בנר דולק השעווה אינה
בוערת אלא החלק העליון של הפתיל האפוף אדים, וזאת כתוצאה
מהתאיידות השעווה. עבודה בטוחה לכולם


זיגי תודה, החכמתי (עדיין יצאתי צודק :lol: )
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

חברים וחברות הפתרון הוא

הודעהעל ידי idomohar » 20 נובמבר 2007, 00:13

פשוט מאוד - פוליגג. חומר לאיטות גגות.

אין זול ממנו. אין נח ממנו לעבודה... לכל אחד יש בבית (או אצל השכן מלמעלה)

והוא מספק את הסחורה...
idomohar
משתמש ותיק
 
הודעות: 47
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:50

הקודם

חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים